2015. november 29., vasárnap

4.fejezet

Sziasztok! Ezt a részt egy élmény volt megírni. Sokat segített benne baránőm akiről Lana mintáztam. Köszönöm a mai napot te perverz állat. Remélem sok ilyen napunk lesz még cica! 😂😘😜
Jó olvasást, és kérek vissza jelzéseket!
Xx Stelly

Épp írtam a fizika anyagot mikor egy cetli landolt előttem. Szét hajtogattam és megnéztem.
"Suli után pláza?"
Nem írta oda az írója, hogy ki az de nem is kellett. Pontosan tudtam ki az, a barátnőm Lana. Gyermek korunk óta ismerjük egymást. Vissza firkantottam neki egy "Miaz, hogy cica ;)"-át, és vissza dobtam a fecnit. Elolvasta majd felém fordult és rám kacsintott. Régóta játszuk már ezt a játékot, sokszor a többiek idegére is megyünk ezzel. Úgy imádom a csajt, benne teljesen megbízok. Ő végre nem az a hülye picsa aki kibeszéli a másikat, de  közbe nyal neki. Gyorsan véget ért a nap, épp a cuccomat pakoltam mikor valaki összeborzolta a hajam . Elmosolyodtam, és gyorsan bedobtam a táskámba a cuccaimat, majd megfordultam.
-Mehetünk Tiff?-kacsintott rám. Mégjobban mosolyogtam.
-Persze. Jasonék haza dobják a táskáinkat.
Bementünk a plázába mire Lana egy számomra még ismeretlen bolt felé húzott.
-Hey! Mit akarsz OTT?!-néztem kérdőn, mire ő jót nevetett.
-Majd meglátod, élvezni fogod.-kacsintott. Bementünk. Elszégyeltem magam. Soha sem jöttem volna ide be magamtól.-Szórakozzunk. Neked van pasid nekem nincs. Arra gon...
-Noah nem a pasim.-szakítottam félbe mire elcsitított.
-Szóval játszunk elképzelőset.-nem tetszett az önelégült mosolya. Mielőtt megszólalhattam volna oda húzott a pasi "ruhákhoz", ha azokat még ruháknak lehet nevezni.-Láttad már valaha is Noaht félmeztelen?
-Egyszer de...-kezdtem.
-Csitt! Nem vagyok többre kiváncsi. A lényeg hogy igen. Válassz egy szerkót neki.-vigyorgott. Csak néztem rá.-Ajj, ne már Tiff! Nem lesz ebből semmi, csináld már! Figyi.-kiválasztott egy tűzoltó "jelmezt" és kajánul elmosolyodott.-Hmm, mondjuk legyen Aiden. Elképzelem Aident ebben. Aztán ahogyan leveszi magáról. Végig nézek rajta teljes egészében. Ahogyan a boxere feszül rajta és, hogy az anyag al...-befogtam a száját.
-Fogd be! Le esett!-nevettem bár még mindig kicsit feszélyezve éreztem magam. Lehámozta kezem a szájáról.
-Egy feltétellel.-kacsintott. Sóhajtottam, mire mosolyogva folytatta.-Képzeld el Noaht ahogy levesz magáról egyet az itt található ruhákból, csak neked!-hangsúlyozta az utolsó részét. Elpirultam.-Szabad pirulni de akkor hajrá, válassz egyet és mond el nekem mit csinál az a sexisten.-elmosolyodtam majd kiválasztottam egy katona "ruhát", Lanara néztem aki bólintott. Mosz vagy soha.Vettem egy mély levegőt majd bele kezdtem.
-Előttem áll. Felém közeledik. Hívogat, fel állok és felé lépek. Elkezdem levetkőztetni mire önelégült mosoly terül el arcán és mégközelebb jön. Végig simitók felső testén.-szaggatottan szívtam be a levegőt és ajkamba hataptam.- Egyre lejjebb haladok. Már csak egy terepmintás boxer van rajta, ami kezd szűkös lenni. A szélével játszok mikor hozzám nyomja magát. Felnyögök és...
-Túlságosan is bele jöttél baby.-nevetett fel mire elpirultam.-Jó, hogy nem ujjaztad meg magad itt a helyszínen. Én benedvesedtem ettől.-nevettünk együtt. Ezt még egy darabig folytattuk majd új játékkal rukkolt elő. Egymásnak választottunk ruhákat. Tudtuk egymás méreteit.
-(...)és majd csak akkor nézheti meg a másik mikor kimentünk az üzletből és muszály legalább egyszer felvenni egy pasi előtt.-vigyorgott ördögien. Teljesen felvoltam pörögve. Végre megtaláltam a legvadabb konbinációt. Egy fekete hálós harisnya kötőt, hozzá egy tangát és egy melltartónak nevezett valamit aminek talán csak a formája hasonlított az erdetire. Jót nevettem magamba. Lopakodva mentem a pénztárhoz nehogy találkozzak Lanaval. Gyorsan kifizettem majd kimentem a bolt elé. Nem sokára Lana is megjelent. Ördögien mosolyogtunk egymásra majd átnyújtottuk a zacskókat.
-Új szabály! Csak otthon szabad megnézni.-nevettünk fel mindketten mert tudtuk hogy a helyszínen megölnénk egymást. Haza mentünk, köszöntünk a bátyáméknak. Anyáék szerencsénkre nem voltak otthon és csak későn jönnek. Felszaladtunk a szobámba. Becsuktam az ajtót kulcsra majd egyszerre szedtük ki a ruha darabokat a szatyrokból. Meglepődve, és nevetve néztem az inkább anyag mintsem ruha darabokat. Egy fekete szatén, ujjatlan kesztyű, egy rendőr sapka, combharisnya, egy fekete bőr ruha és egy...plüss bilincs (?!). Kb. Lana is addigra ért a darabok kiszedésével véget mikor én. Szakadtunk a röhögéstől ahogy egymásra néztünk.
-Hülye picsa!-vihogtam.
-Hülye ribanc!-utánzott. Csak álltunk egymással szembe és nem tudtuk abbahagyni a nevetést.
-Biztos sexy lesz Noahn az a bilincs.-kacsintott nevetve. Mire még hangosabban nevettem fel és eldöltünk az ágyamon. Ez a nap jobb nem is lehetett volna.

5 megjegyzés:

  1. Kedves cicám!!!
    Olyan mintha a mi storynkat irnad le.
    Valoban ilyen baratnok vagyunk mi is.
    Nagyon szeretlek es imadom a blogod. Igaz ennek a resznek a nagy reszet egyutt irtuk es felhasznaltad a perverzsegem de nem baj!!! Ezek vagyunk mi.
    Rettenetesen varom a kovetkezo reszt!!!
    Imadas van<3
    Lana ;)

    VálaszTörlés
  2. Nem feledem az igéreted, h mi lesz ha 18ak leszünk 😉😎
    Nagyon örülök, h tetszik 😊 Imádtam veled együtt írni drága 😉😘 És igen, ezek mi vagyunk 😀😀😀
    Imádlak Lana! 😉😘😊😝😎

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok kedves olvasok!!!
    Lecci ha olvassatok commenteljetek mert a csodas ironknsk fontos lenne.
    Nem kell hosszu monologokst csak vmi rovid vissza jelzest.
    Koszii

    VálaszTörlés