2015. november 27., péntek

3.fejezet

Sziasztok! Kicsit rövid lett, sajnálom. Remélem azért elnyeri a tetszéseteket.
xx Stelly

Reggel arra keltem hogy imádott kiscicám bökdös. Péntek van. Adtam egy puszit a buksijára majd kikeltem az ágyból és elkezdtem öltözni. Ma Noah jön értem. Három napja hogy megcsókolt, azóta meg tudtam róla egy pár dolgot. Például, hogy tud gitározni...Zayn is tudot. Na jó, abba kell hagynom. Kedd óta valahogy mondig bele furakszik a gondolataimba. Még az álmaimba is...azelőtt csak a rémálmaimban láttam, de most édeskés, mennyei álmaimba is beférközik. Nem mondom hogy nem félek tőlle, de más az a Zayn aki az álmaimban van, mint akit valójában látok nap mint nap. Mikor megismertem naivan azt gondoltam a rossz fiús külső egy érző szívet takar. Magam sem értem, hogyan lehettem ennyire naiv. Szerelmes voltál.-jegyzi meg egy hang a fejemben. Nem! Nem voltam soha sem szerelmes Zayn Malikba! Vagy....nem, nem voltam. Később rá kellett jönnöm, hogy Zayn nem az akinek gondoltam. Ugyan olyan sötét és érzéketlen, mint kivűl. Előtte is tudtam miket csinál, de apámnak a drogos ügyeit úgy magyaráztam, hogy belerángatták mások. Erről szó sem volt. Általában pedig ő rángatott bele másokat. Egyszer engem is. Bele vitt a hülye kis üzletébe.
*visszaemlékezés*
Zaynnel ültem a kocsiba. Szükségem lett volna arra, hogy valaki fogja a kezem. Minden egyes procikámon tömör félelem áramlott végig. Tudtam mien alakok ezek, tudtam mit akarnak. Bele mentem a piszkos kis játékába. Hittem neki mindenben és tessék, itt ülök a kocsijában és várjuk a másik félt akinek a drog kell. És hogy ehez én minek kellek? "Egy nő bármit eltud adni egy férfinak."-Vallotta Zayn. És igaza volt, ezeknek az embereknek tényleg bármit eltudtam volna adni, persze első sorban én kellettem volna nekik. Tapados bőr nadrág, magassarkú és egy topp. Szigoruan fekete. Zayn szerint tökéletesen kiemeli amit egy nőn ki kell, és ez az előnyünkre válik. Neki az előnyére, nekem nem igazán jó ha álló farkú, kanos, perverz állatok csorgatják a nyálukat és bármikor nekem eshetnek.
-Itt vannak cica. Csak ügyesen.-kacsintott rám.-Itt leszek.-nyugtatott meg valamennyire majd megcsókolt. Soha sem csókolt még lágyan, mindig benne volt a vágy és az erőszak, nekem mégis tetszett. Kiszálltam a kocsiból. Láttam azt a mocskos vigyort az arcukon.
-Hello szépségem.-vigyorgott. Bár nem álltam hozzá közel mégis éreztem, hogy erős pia szagot áraszt. Válaszoltam volna neki, de Zayn megtiltotta. Átnyujtottam az árut mire magához rántott, nem ellenkezhettem, hagynom kellett. Megcsókolt, a keze pedig a fenekemen volt. Annyira, de annyira utáltam magam amiért ebbe bele mentem. Erőszakosan csókolt, gusztustalan volt, de viszonoznom kellett gesztusát. Ráerőltettem magam és megtettem. Mikor végre elengedett oda adta a pénzt. Beszálltam a kocsiba, vissza Zaynhez. Átadtam neki a pénzt, mire ő is megcsókolt. Most nem esett jól, nagyon nem.
*Visszaemlékezés vége*
Felöltöztem. Felvettem egy farmert, egy barack színű pulcsit és kedvenc bézs magassarkú cipőmet. Felraktam egy kis szájfényt, meg egy kis sminket. Megcsináltam a hajam majd lementem. Épp akkor toppant be Noah az ajtón. Oda sétáltam hozzá. Két puszival üdvözölt.
-Na mehetünk?-mosolygott rám azzal az édes mosolyával. Olyan félénk volt, és ez tetszett benne.
-Persze. Szia anya!-kiáltottam be, majd kézen fogtuk egymást. Kinyitotta nekem a kocsi ajtaját, beszáltam. Megkerülte a járművet és beült mellém majd beindította a kocsit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése